E
Er gaat niets boven een échte ervaring die merk, mensen en organisatie samen in beweging brengt.
Ervaar de kracht van een motiverende campagne.
Ga voor, tijdens en na het event de dialoog aan met je doelgroep.
Zorg voor interactie op de beursstand en gebruik de nieuwste technieken.
Voel de vibe van hybride events; een wereld waar online en offline samenkomt.
Prikkel de zintuigen van de doelgroep op een incentive en beloon loyaliteit.
Bettonville, it’s all about experience
Altijd een creatief realistisch concept dat aansluit bij de missie en visie van de eigen organisatie.
Bettonville is creatief en innovatief en komt altijd met een voorstel dat past bij het karakter en de cultuur van uw organisatie.
Dat is een kwestie van goed luisteren, kijken en aanvoelen maar vooral rekening houden met wat ú wilt bereiken.
Zeker als het gaat om de balans tussen rendement en investering.
Voelen
Horen
Zien
Ruiken
Proeven
Beleving
Hoe leer je een product of merk het
beste begrijpen?
Bijna 90% kiest voor: 'een event'.
Producten en diensten worden steeds vaker gebracht als een belevenis. In deze snelle, digitale samenleving krijg je alleen nog aandacht door te prikkelen en nieuwsgierig te maken. Door een band op te bouwen, door authentiek te zijn, door te laten ervaren en beleven.
Events waar mensen elkaar live ontmoeten zijn een katalysator voor het verwezenlijken van uw doelstellingen: meer aandacht, loyaliteit, geloofwaardigheid, kennis of verkoop.
In een onlangs gehouden grootscheeps onderzoek werd de vraag gesteld: “Hoe leert u een product of merk het beste begrijpen of kennen?” Van de marketeers en managers kiest bijna 90%: voor 'een event'.
Waarom Bettonville?
De aanpak van Bettonville onderscheidt zich door een daadkrachtige, persoonlijke benadering en een mix van creativiteit, technische kennis en zakelijk inzicht.
Goed luisteren, snel tot de kern van de opdracht en de organisatie komen en een creatief concept presenteren dat gegarandeerd werkt in de praktijk.
Ellen Bettonville is de afgelopen 25 jaar verantwoordelijk geweest voor meer dan 1500 (internationale) events.
Zij is één van de oprichters van branchevereniging IDEA (Dutch Event Association) en heeft als jurylid diverse cases beoordeeld op originaliteit en effectiviteit.
Mede door haar jarenlange inzet heeft het vakgebied ‘live communicatie’ zich verder ontwikkeld op het gebied van creativiteit en professionaliteit.
Bent u net zoals ABB, Heineken, Cisco Systems en KPN op zoek naar een expert op het gebied van experience en (hybride) events?
Bel, mail of skype mij voor een kennismakingsgesprek of voor een brainstormsessie. Het eerste gesprek is 'on the house'.
Cases
SCA CARE OF DREAMS
Na een rumoerige tijd was het tijd voor ontspanning, de opening van het gerestylde pand te Zeist, de Volvo Ocean Race én aandacht voor elkaar. Bettonville bedacht een communicatietraject met als apotheose de opening van het gerestylde pand in het thema; “Care of Dreams”. Een investering in leermomenten voor medewerkers van SCA waarbij fun, eigen keuzes, dromen, inspiratie en delen centraal stonden. Speerpunten van SCA vormden de basis van workshops en de radio uitzending SCAdream. FM. Over de gehele wereld stimuleerden wij relaties van SCA, collega's en betrokkenen van de Volvo Ocean Race om hun dromen (via youtube) in te sturen. SCA Zeist medewerkers bepaalden (door het invullen van een online vragenlijst) de radio-uitzending en bekende Nederlanders en relaties zorgden voor de finishing touch.
SCAdream. FM ging de lucht in vanuit het gerestylde pand te Zeist. De speech van de directeur (geïnspireerd door Martin Luther King en vooraf via green screen opgenomen) was te volgen via screens. Aansluitend tussen de workshops door, via breaking nieuws was te volgen wat er in de radiostudio gebeurde. Gerard Ekdom wisselde SCA tunes, radio jingles, muzikale wensen, interviews en nieuwsblokken met elkaar af. Visagistes en kapsters zorgden ervoor dat alle gasten voordelig op de foto kwamen zodat het dromenboek binnen korte tijd werkelijkheid werd.
ESSELTE LIVE
Aan een selecte groep werd in Cannes vol trots de visie en toekomst strategie van Esselte gepresenteerd.
Met veel energie zochten de regiodirecteuren naar een passende vorm om hun klanten en relaties te inspireren en handvaten te geven om mee te gaan in een veranderende wereld.
In samenspraak met een team van Esselte werkte Bettonville aan een blauwdruk voor een roadshow in meerdere landen. Onder de titel Esselte Live! The Future of Office organiseerden wij oa in Utrecht en Brussel een bijeenkomst voor klanten en relaties. Een goed onderbouwd verhaal over de visie van Esselte op de veranderende wereld, een uitgebreide presentatie en een informatiepakket over de laatste product ontwikkelingen van het bedrijf stond in het eerste gedeelte van de middag centraal. Na een korte pauze presenteerde Esselte met trots 'live' haar concepten. Ook was er tijdens deze showcase veel aandacht voor ondersteuning van de resellers zodat zij hun klanten optimaal en 'fit for the future' konden bedienen. Na de roadshows werden er diverse sessies georganiseerd om de visie van Esselte en de concepten uit te dragen.
<
>
Relaties aan het woord
"Ellen is een fijne sparringpartner en deelt graag haar ideeën en kennis over online events, relatie events, special events en incentives."
"Zij is een gedreven professional met interessante, creatieve ideeën. Met haar optimistische, enthousiaste werkwijze gaat ze altijd voor het beste resultaat, voor alle betrokken partijen!"
"Ellen is door haar ‘willing to learn’ mentaliteit goed op de hoogte van de nieuwste ontwikkelingen uit haar vakgebied en staat derhalve voor denken en doen, kwaliteit, veiligheid en een zorgeloze organisatie."
Een selectie van opdrachtgevers